Put your faith in what you most believe in.

haha ja i måndags körde vi ju brännboll med skolan, gick väl sådär, vann ingen match hehe. sen blev det att åka hem med mallan och spela in en musik video igen, fast den här blev inte lika rolig som förra xD
sen så på tisdagen var vi lediga då gjorde jag inget förrens på kvällen, då va jag med malan lite. sen i dag så skulle vi städa storköket i skolan, men det behövde vi inte så vi fick torka borden i matsalen sen lyssna på när en lärare stod och prata om örter, sen sluta vi. då gick jag och malin en snabbis på stan. asso jag måste ha massa saker innan spanien som vi ska till om bara en vecka!!!! som tex en kamera, binki, väska och sen lite kläder. sen behöver jag en massa mer. och jag har räknat ut att allt kommer tillsammans gå på typ 6000 kr, då kommer alla mina pengar vara slut, haha..
iallafall idag efter stan så åkte jag hem så kom hanna och sen mötte vi mimmi sen gick vi hem till mig igen och såg på dear john, en film som inte va så bra, men hade en snygg skååååådespelare, uuh :D
imorn blir det att kanske kolla på lillebrorsans avslutning, sen in till stan och köpa det jag behöver med mimmi och kanske hanna, efter det vet jag inte riktigt :D
.
och ajuste, jag och hanna hitta vilken låt "allting kommer bli bra tillslut" var, det va den svenska björnstammen med allting kommer bli bra, hahahaha
åh fy va trött jag är, halvsomnar typ vid datan..
hot hot hot hot hot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0