Oh sugar pie, honey bunch, you know that I love you

i lördags så jobbade jag, gick bra.. var astrött mot slutet vet inte varför, men tror jga typ hade druckit för lite haha xD sen så fick jag stjuss hem av emelie, så kom jag hem tog en powernap och sen gjorde jag mig iordning. när jag var klar åkte jag, danne, mimmi och malin in och träffade lite folk så körde vi laserdome, aaaaaaaaskul haha. va evigheter sen jag körde det sist, sen efter det så åkte jag mimmi, och malin hem till roos och körde lite kort, sen gick vi upp till lillsjön och sen gick jag och malin hem, en väääldigt kul dag, haha :D
så idag då så jobba jag igen, va inte lika trött idag.. inte alls trött faktiskt bara ont i fötterna, haha .. sen efter jobbet så åkte jag hem så åt jag sen så kolla jag ju på hairspray då med lollo, haha och nu är jag jättetrött, så det blir att sova.. haha och imorn ska jag jobba iiiiigen xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0