Nikon COOLPIX L110

NU, har jag äntligen köpt en kamera.. men aa nu är mina pengar slut... nästan :(
växla också min pengar till spaninen också, sen blev det att åka till maxi för att malin skulle byta storlek på sin klänning och så nu är jag hemma.. har fotat lite med kameran och den tar dubbelt så bra foton som den andra, super! :D
haha .. när vi va inne på on off och kolla på kameror går två killar förbi sen så dunkar den ena killen lite i en skylt så går det hål på en ölflaska han håller i så springer han och lägger ner det i en kamera väska i affären så springer dem därifrån.. asso hur störd får man va xD
och just nu väntar jag på att tilda och mimmi ska komma.. borde egentligen packa och städa, men jag har ju typ 8 timmar på mig att göra det imorn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0