if that ain't love then i don't know what love is.

igår var jag med och kolla på dannes avslutning, sen så blev det att åka hem sen intill stan med mimmi, sen kom hanna. inne på stan hitta jag en klänning och en bikini, äääääntligen haha :D
sen så färga jag håret blondare, det är fortfarande lite ojämt men det fixar sig sen, hehe :D
sen blev det att åka in till stan med mimmi, malin och roos, men där vare inget att göra så vi åkte hem till roos och så kom mattis och andreas också.
ooooch så hittade jag en kamera på stan som jag vill ha också, aascool! den ska jag köpa.. tänkte jag :D
ooooch snart drar vi till SPANIEN!!!!!!!
ooooch om jag köper kameran blir det mer bilder att lägga in, suuuveränt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0