I keep dancing on my own

OCH IDAG FYLLER BÄSTASTE MALIN ÅR, GRAAATTTTIISS!!!! <3

.
haha kommer inte ihåg vad jag skrivit  på senaste inläggen så  måste kolla det innan jag börjar skriva här.. om ni ville veta haha .. xd
men alla fall aa det blev att dra sig upp mot malin igår, så kolla vi på tv, sen så mötte vi mimmi nere vid konsum. så cykla vi upp till gransjönäs och bada och fika haha .. sen så cykla vi hem till malin igen och sov lite.. haha sen så cykla vi ennu en gång fast nu till roos och tilda hängde på också, där även mattis va, som nu är i mallorca.. usch usch fuskiit! sen cykla vi till lillsjön, där vi bada sen cyyyykla vi tillbaka till roos haha och körde lite kort och prata.. sen cyyyyyyykla vi hem och sov. haha :D mkt cykling.
.
och idag  så vakna jag vid kvart över 7, för att åka till tandläkarn, sen åkte jag hem och så skulle jag börja jobba vid 12, så när jag hemma somna jag i sängen så kom linda in i huset och bara HAALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så då blev det fullfart, ner med kläder i väskan och så hann jag inte platta håret, buuuh xd
sen jobba jag till halv sex, denna dag var också himlans kul.. länge sen det inte va kul, ser man på ser man på..
sen kom jag hem duscha och snarre kommer mimmi, malin och emme förhoppningsvis.. annars har jag köpt godsaker i onödan ... aja :D
på lördag blire i alla fall 25 års partaaaj hos tina! :D med lite farmorskökare och andra! :D BUJAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0