hola, una cerveza, por favor!

spanien med hannupai och mallan var ASKUL!! en bra start på lovet vill jag säga! :D
vi sola och bada för det mesta, och jag brände mig på ryggen första dan, så nu är jag helt fläckig på ryggen men det går snart bort, haha :D
tog bort alla bilder jag la in i förrigår för det kändes som att det var lite för många i ett inlägg så jag tänkte lägga upp nåra bilder i taget, haha :D
och idag då så är det midsommar, ska va hos emme vid sex sen ska jag och malin försöka att ta oss in till stan!
får hoppas på en bra midsommar, förra var inte alls så kul.. gick typ bara runt och gjorde ingenting xd
.
igår jobba jag ju först sen på kvällen cykla vi till gransjönäs och grilla lite, och bada. roos, den jävel putta i mig i sjön med handduk.. en hämnd håller på att planeras!

Kommentarer
Postat av: hannaa

hade inte du lagt upp spanienbilder? ;o

2010-06-26 @ 12:03:24
Postat av: evelina

läser du inte inläggen? xd

2010-06-26 @ 20:36:29
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/
Postat av: hanna

hehe (a)

2010-06-28 @ 00:54:31
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0