haha

lollo - ska ni ha tuggummi?
linda tar ett.
lollo - ge eve ett också!
Linda ger mig ett tuggummi (ett runt och tjock tuggummi)
5 min senare
jag - va är det här för halstablett??!!
lollo - det är ett tuggummi?
jag - amen, här har jag suttit och sugit på det och det händer ingenting.
haha.. tyckte jag va lite kul, och till mitt försvar så såg faktiskt tuggummit ut som en halstablett :D
haha och nu såg jag från lollos blogg:
"Ok, nu tänkte jag avrunda med att kommentera rubriken till detta fina inlägg. Det var i bilen påväg från jobbet som syrran (Lindus) sa att hon snor ett tuggummi av mig. Javisst fick hon det, bjud gärna Evert också svarade jag. Så Lindus gav lillskiten ett gummi. Efter ett par minuter säger Eve alltså följande:
-Vad är det här för jävla halstablett?

Mojjet har alltså suttit och sugit på tuggummit. Så kan man också göra, hehe!"
hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0