Every action in this world will bear a consequence.

ohså idag då så var det avslutning, det börja med att jag vakna tänkte att jag hade mkt tid att göra mig ordning på, men nej så va det inte.. så fick stressa asmkt. och så till klänningen jag hade tänkte jag ha ett par sånna där genomskinliga strumpbyxor till, eller aa.. men dem gjorde så mina ben såg kritvita ut plus att dem va lite för små.. så var det bara typ 5 minuter innan jag va tvungen att cykla till bussen, så jag bara slänger på mig ett par svarta strumpbyxor som det var ett AS stort och lååångt hål i, men dem fick det bli för jag hann inte byta, men jag tänkte, det är väl ingen som ser det eftersom vi bara kommer sitta ner haha :D
men sen väl där så sätter vi oss sen så delar dem ut stipendier eller vad det heter, så hoppas jag att jag inte behöver gå upp på sen och det behövde jag inte, men sen så ska dem ropa upp ennu fler personer, så ropar min mentor mitt namn, så måste jag endå springa upp där.. usch va pinsamt xD
jag fick en typ en kokbok "för mycket god arbetsinsats i karaktärsämnena (kök,servering,hotell,bageri) årkurs 1"
men det va lite kul haha, sen så i slutet fick vi betygen, blev faktiskt väldigt nöjd, fick 5 mvgn och resten vg
.
efter avslutningen så åkte jag mimmi och malin till maxi och handla jordgubbar och åt, sen åkte jag och malin hem till malin, sen åkte vi ner till mig sen så åkte vi hem till hanna.. haha :D där så såg vi på nowhere boy, as bra film.. den handlade om john lennon, men alla fall sen åkte jag hem och nu är jag här och imorn ska jag jobba, sen köra laserdooome!! :D
.
vääääääääldigt långt inlägg. men aa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0