don't know why I'm still afraid, if you weren't real I would make you up now.

igår var det assegt att jobba, hade typ inget att göra, men det var kul i alla fall ! sen vid halv fem kom lollo och hämta mig så åkte vi runt lite på kolmården och sen till safari för att hämta nötter och champagne och cider till en konferens, så hällde vi upp champagne och cider i glas och vänta på att alla skulle ta varsitt glas sen åkte vi hem, och hemma så duscha jag sen kom hanna så åt vi kladdkakssmet och lite glass och kolla på o.c haha.. sen så åkte hanna hem så la jag mig i sängen och somna, haha xD
och idag så ska jag, malin och hanna på stan.. jag ska växla pengar och kanske köpa kameran jag ville ha! :D
så nu ska jag äta frukost sen sminka mig sen bege mig mot bussen.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0