and if i had you..

igår kom mallan, mimmi och emme så såg vi på a perfect getaway, väääldigt bra film.. först tyckte jag den var för förutsägbar, men icke sa nicke haha :D
och idag så gick det inga bra bussar, trodde jag?! gick tydligen en bra buss enligt martin haha .. men jaja.. jag åkte med lollo och kom in vid kvart i 10, men själv börja man jobba vid 12, så jag sov, läste och rita och prata lite innan haha xd
sen fortsatte dagen, och vi hade det kul!! haha :D
jaha inte mer om det nu ska jag ta nåt att äta, sen cykla bort till mimmsan, seyyaaa
ajuste hehe håller på att ladda upp malin och min video till burnin up på youtube, så ni alla, speciellt rooos vet jag gilla den, eller hur:D? , kan kolla på den hur mkt som helst haha :D
och en cool grej på jobbet haha, emelie skulle berätta om en film som  man trodde att en viss skulle vara mördaren men så var den inte det, så kom jag på en film så fråga jag emelie om hon hade sett the uninvited, och så berätta jag om den så berätta hon lite också så var det den filmen hon skulle berätta om, tyckte jag va väldigt coolt haha .. lixom hur många filmer finns det inte här i världen?! haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0