allting kommer bli bra tillslut..

allting kommer bli bra tillslut.. sen kan jag inte längre och vet inte vad låten heter... usch får paaaannniik xD
alla fall igår va askul :D
och idag då så jobba jag börja med att jag kom  in typ en och en halv timma innan jag börja så jag jobba lite xtra på marine world genom att plocka upp skräp och så, sen sprang jag till farmors, där jag va ett tag hade aaskul, hoppas det blir så kul hela sommarn. då är inget fel att jobba :D alla fall sen vid hlav tre behövdes en på gården i marine world så fick springa dit.. typ tvärs över parken man aa.. haha så va mimmi där också så jag umgicks lite med henne, sen fick jag stå och sälja remmar.. haha :d sen blev det att springa tillbaka till farmors och hjälpa till och städa, och martin trodde han kunde trolla med vattenslangen för att fåglarna kvittra när han höll i den sen så när han släppte den så sluta dem haha.. men sen åkte jag hem käka på åby krog, sen nu ska jag och emme ta oss till matiis.. jaha det va det än så länge, hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0