all good things come to an end.

haha aa idag hade vi först matte såg på film, Beautiful mind, den va faktiskt bra! :D
sen så hade vi engelska redovisning, hahah och aaa... sen blev det att åka hem och sen mötte jag malin så cykla vi hem till mimmi och så kom tilda också så åt vi tacos! :D faktiskt ovanligt gott!
sen blev det att åka in till stan till en skog där det va en brasa och massa folk, eller massa och massa var kanske att överdriva, men nåra iaf :D haha sen blev det att dra sig hemåt. lollo kom och hämta mig och mimmi, och så nyss kom jag hem och det första jag gör är att tappa en bok på foten, aaaj fasen va det gjorde ont :( haha men aa, imorn ska jag jobba så kanske bäst att hoppa isäng nu, men först ska jag se klart shrek, men aa goodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0