4 timmar kvar tills flyget går, wuhu... kommer bli en rolig vecka!!

asssso faaan va stökigt det är i mitt rum, har precis packat och städa lite i hallen, badrummet och tvspelsrummet.. och nu mitt rum.. haha. kände för kanske 20 minuter sen att jag va as godissugen så nu när jag städar mitt rum hittar jag ett påskägg med lite godis kvar XD undra om jag vågar äta det, det ser i alla fall gott ut! :D en stor chokladpåskhare.. den borde jag alla fall kunna äta, eller hur?! :D
eller kan godis bli gammalt ?! xD äääsch ,...
och så ser det ut som om jag inte har dammat på typ 100år .. men alltså undra hur jag har kunnat missa ett påskägg som ligger mitt på skrivbordet där jag alltid håller hus, nästan xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0