Under...your fate

aha aha.
i lördags då. på papis 50 års fest så åt vi massa gott och så hade vi det askul, sen på söndagen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde :o ... jo eller hmmm.. joo förresten mimmi kom hem till mig så åt vi pizza sen så cykla vi hem till mimmi och så kom mallan så cykla vi upp och mötte roos och några vi lillsjön sen cykla vi hem, haha :D
sen i måndags åkte jag, tilda och mallan till stockholm, kom dit väldigt tidigt, så gick vi på stan hela måndagen, och jag hitta ganska mkt, sen så åt vi på en fin restaurang på kvällen och gick en jäääävligt lång promenad för att hitta nåt mysigt café att fika på på kvällen, och vi hamna tillslut mitt emot vårat ställe där vi sov haha. men det var as mysigt där, så där satt vi och prata hela kvällen sen gick vi och sov. sen på tisdagen vakna vi och gjorde oss iordning, så gick vi till tåg/buss centralen för att låsa in våra väskor så vi slapp bära med oss dem till skansen. där åt vi också frukost, mcdonalds haha :D
sen skulle vi ta bussen till skansen, och så stod bussen där så skulle en pappa och hans dotter typ 6 år gå in på bussen så hör man att busschaffisen skriker horunge till pappan, så puttar han ur dem ur bussen så blir det värsta slagsmålet, och jag fick ärligt talat hjärtklappning.. trodde jag skulle typ hamna mellan dem eller nåt :O
aja sen så slåss dem lite så går pappan och dotter därifrån, så hoppar busschaffisen ur bussen igen och springer och slår till pappan bakifrån, IGEN så blir det värsta slagsmålet igen, så börjar dottern gråta, så himla synd om henne, sen så stoppar typ en polis (som inte jobba just då, men hon var tydligen polis) dem , sen så ville inte vi hoppa på den där bussen för att busschaffisen verka helt jävla störd i huvudet! så vi vänta på nästa, haha sen kom vi alla fall fram till skansen, så satt vi där i 7 timmar innan allsång på skansen börja, vi fick ganska bra platser, var med lite på tvn också, om ni ville veta :D .. fasen va långt inlägg.
i alla fall sen åkte vi i en jätte mysig buss hem, så kom vi hem så i onsdags, igår alltså så jobba jag sen, blev det en mysig tjejkväll hos emme :d och idag så har jag jobbat och nu blir det att städa och sen äta typ :D
och ska försöka ladda upp några bilder också, men det går så himla segt, hela datan dampar ihop :O
äsch .... hade bra allihopppaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0