Turning into dust.

asso så himla sjukt, drömde en as konstig dröm i natt
' jag drömde på nåt konstigt sätt att lollos rum som ligger brevid mitt, var mitt rum också, och det såg exakt likadant ut som mitt eget. så drömde jag då att jag hade fått tillstånd av lollo att sova där i natt ' sen vaknar jag i verkligheten och tänker fortfarande att 'jag skulle ju sova i lollos rum i natt', så jag tar mina kuddar och går mot lollos rum (på natten, halv 4 kanske) så ser jag henne sitta där med datan i sängen, så kommer jag på mig själv vafan gör jag med mina kuddar här, så hälsar jag på lollo, sen går jag generat och lägger tillbaka kuddarna och går på toa för att få lollo att tro att det var därför jag var uppe.. HAHA asso as sjuk dröm+verklighet xd
.
igår i alla fall cykla jag då bort till mimmi, sen så mötte vi malin och så tog vi cyklarna för att överraska roos genom att cykla till honom. så vi cyklar dit och plingar på, kommer han och öppnar och ser förvånad ut haha, så kliver vi in, hoppar studsmatta och kör lite kort. rolig kväll! haha sen cykla vi hem, jag tog nått gott och såg på oc sen sov jag!
och nu idag ska jag först göra mig i ordning, sen så åker jag till stan med hanna och mallan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0