'til your eyes shed into dust

ida så vakna och gjorde mig iordning för jobbet så åkte jag med lollo. kom väldigt tidigt så satt och vänta utanför farmors och en ekorre gjorde mig sällskap, sprang runt där jag satt och va allmänt söt haha :D
sen börjar dagen, kön på farmors börjar runt 11 och slutar typ halv 5, så alla fick ta lunch efter halv 5 haha.. i vanliga fall tar vi lunch vid 12, 1 xD
sen så blir jag geting/bi stucken och fyfarao va ont det gjorde, gör faktiskt fortfarande ont.. haha
sen väl hemma så ropar lollo på mig och säger att hugo ligger brevid en igelkott, så jag springer och hämtar kameran för att fota, så kommer en till igelkott, sen två till haha.. det va minst 4 igelkottar sen såg man massa fler, men det kan ha vart samma igelkott då haha :D
och nu ska jag duscha och äta sen va med hanna och malin om jag hinner :D
imorn är jag LEEEDIIIIIIG!!!!! :DDDDDD
och ajuste, så himla pinsamt, snubbla typ inför en kund.. han skratta lite och jag bah: hehehe där höll jag på oh snubbla xD kanske inte låter så pinsamt, MEN det vare ska jag säga er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0