Like two strangers turning into dust

ojojojoj, nu borde jag sova, ska upp snart :D ahah
äsch idag så jobba jag då, det blev ingen regnig dag, men rolig vart den. hahah råka gå in i en bänk och det lät väldigt högt, lite små pinsamt, menmen. sen så kom jag hem, duscha och gjorde iordning mig sen hade jag sällskap med lollo och gick och mötte malin, så gick jag och malin till konsum och va där två minuter innan konsum stänger, sprang in och köpte chips och dipp och cola haha. och den största anledningen till varför vi gick till konsum va för att hämta min cykel men den glömde vi haha :D
sen kom vi hem valde film i kanske en halvtimma och det blev seven pounds den verkar bra en så länge, halva filmen funka bara HAHA .. så himla irriterande, den va ju jättespännande så slutar den funka. :(
så efter halva filmen så skulle jag följa malin en bit, det va då jag märkte att vi hade glömt cykeln så vi tog en rejäl promenad och gick förbi konsum och sen hem, jappjapp, men det va trevliiiigt :D!
sådär, nu ska jag sova! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0