It was you

sådär då,
i tisdags va jag typ astrött och seg nästan hela dagen, förutom på kvällen då det blev lite kallare ute.
så jag malin, mimmi och emme åkte in till folkparken för att spela volleyboll med några andra, det va vääldigt kul. sen så blev det att dra sig hemåt, och så i onsdags va jag först med malin, vi cykla/gick ner till konsum och köpte lunch sen åt vi den hemma hos malin och såg på tv typ, sen blev att cykla hem, så kom emme överraskat och hälsa på mig, haha :D så vi körde lite buzz, sen så åkte hon hem, sen så fixa jag,lollo och linda lite till pappas 50 års fest och sen åkte vi in till statoil i stan. och i bilen hitta vi då 2 månaders gamla dippar som låg i en väska på golvet, så himla äckligt så jag höll på att spy, haha.
och så i dag har jag jobbat, fortfarande lika varmt i köket, sen så efter jobbet åkte vi direkt till sjöstugan för att träffa nästan alla farmorskökare. så åt vi där och prata och hade det trevligt :D
och så jobbar jag imorn också sen är jag ledig 4 dar i rad, wuhu SKÖNT :D
har redan bestämt vad jag ska göra ! :D
lördag: 50 år fest
söndag: slappa? haha
måndag: stockholm
tisdag: stockholm
.
och sen 15 augusti blir det liseberg med vännerna och sen 17 augusti blir det grönan med kolmården! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0