I could possibly be fading

dagen började med att försova sig.. hade fem min på mig att göra mig redo för jobb, så jag slängde allt jag behövde i en väska och åkte med linda till kolmården :D
det regna hela dan, as skönt! :D inget folk alls typ! så jag och linda satte på oss regndressarna och gick ner och hämta mat i marine world, sen så fick vi stjuss av chefen tillbaka, slapp vi springa tillbaka i regnet. sen så hände väl inget speciellt, städa hela dagen typ, men så råka jag få vatten på min mobil så skärmen sluta funka.. och mobilen med. så nu här hemma låg mobilen och blinka och höll på och dö. jag började förbereda lite goodbye talk, sörjde lite sen så sörjde jag mer för att jag precis visste vad mobilen skulle heta, Hans. sen sörjde jag ännu mer för att jag inte har lagt in alla bilder, inspelningar och låtar på datan. så kom mimmi med den briljanta iden att koppla in mobilen i datan i alla fall.. även fast den tog sina sista andetag, så jag klok som jag är gjorde det. Hans, började leva i kanske en minut och jag blev över lycklig, men sen... dog han för stunden. men sen vakna han och nu LEVER HAN IGEN! :D
Hans, överlevarn!
så nu håller jag på att föra över alla grejer till datan sen ska jag.. se oc och..... TA NÅT GOTT! :D
och imorn ska jag jobba, hoppas på en regnig och rolig dag! :D
<-- Sämsta mobilen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0