I could feel myself under your fate

haha och ajuste, det va värsta pinsamt när vi gick på stan i stockholm, så går vi förbi en liten korvvagn där en kille säljer korv och sånt, så frågar jag: tar ni kort? .. asso så himla pinsamt, det är väl klart dem inte gör AHHA
sen så när vi va hemma i norrköping hade vi hoppat ur bussen så satt vi på en bänk och vänta på mallans mamma, så går en kille förbi så tycker jag att han säger: har ni musik? så svarar malin, nae tyvärr, sen går han därifrån så håller han också två kaffe, så ser jag att han tar upp kaffet lite och vänder sig bakåt och säger: det kosta bara 30 spänn!.. HHAA sen så frågar jag va sa han i slutet, så hade han sagt: ha en fortsatt trevlig kväll HAHA XD
sen fråga jag tilda bah: va skulle han ha gjort om vi hade musik :o ?? och hon bah va? han fråga efter cigg.. haha
jag måste ha vart as trött just då XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0