I could feel myself growing colder

jahopp, aa igår så jobbade jag i remvagnen i marine world där såg och träffade jag en massa speciella personer xD
men tiden gick väldigt fort sen så kom jag hem började packa och göra mig iordning för att sedan möta malin och mimmi vid konsum och köpa lite mat. sen cykla vi hem till roos där vi grilla med roos, mattis och andreas sen så tälta vi sen idag så satt vi och körde heroes till fyra haha, sen cykla jag hem i regnet och blev helt dyngsur, haha xD
men aa, sen så åt jag sen sov jag lite för jag va så himla trött, sen så åkte jag, linda och lollo och spela bowling med philip och martin för att fira philip lite granna.. haha :D
och jag va sämst såklart. fick ingen strike.. helt otroligt, det som alltid går så bra på wii lixom :O
iaf nu är jag hemma och ska upp om typ 7 timmar, sen ska jag jobba sen vet jag inte.. sen ska jag jobba mån, tis också. sen är jag ledig i tre dar, jappjapp!

.
min söta lilla tjockis gucciii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0