I could feel my eyes turning into dust

oj nu va det längesen jag uppdatera haha..
25 års festen förra lördagen var väldigt trevlig :D
sen i måndags och tisdags var jag ledig. på måndagen gjorde jag först ingenting sen blev det cykeltur med malin och en promenad genom skogen sen mötte vi upp roos så åkte vi hem till mig och körde singstar och buzz och sedan såg vi en film som jag somna till hehe :D
sen i tisdags så var jag med tilda och malin och vi gotta ner oss med massa chips och kakor och dipp och läsk och saft och spela kort och såg på film.
och så i onsdags så jobba jag sen så var jag på after work med några från farmors kök på världens och vi åt och prata, astrevligt!
sen i torsdags jobba jag med och efter det va vi några hos malin och hade det trevligt.. haha och så igår så gjorde jag inget mer än att sova.
och så till slut idag då så har jag med jobbat, så himla varmt så jag döööör. sen så kom jag hem åt oh lite, sen skulle jag och mimmi åka in till stan vid kvart i åtta, men när vi stod vi busshållsplatsen visade de sig att det inte gick nån buss då, så vi gick hem till mimmi och sen ner till bussen igen för att åka in till stan och se på munken.. haha det va kul bara att det va så jävla varmt.. jag vill bara att det ska börja spöregna och åska, så himla mysigt! :D alla fall sen va vi på mc dondalds sen så åkte vi hem och nu är jag här och ska ta nåt gott sen se oc sen sova och imorn ska jag jobba! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0