Beside me today

dagen började med att vakna vi kanske 8 och känner att jag verkligen inte har lust med att jobba, så kollar jag på mobilen och ser att jag inte behövde det eftersom det va sånt skitväder. men jag kunde inte somna om så jag gjorde lite fruktsallad och glass sen satte mig vid tv och käka, sen såg jag lite på oc, sen åt jag sen la jag mig i sängen och vakna upp vid kl 6.. hahah så va hela den dan borta. visste inte vad jag skulle göra, så jag satte mig vid datan helt rastlös. kolla in på facebook varannan sekund för att se om nån uppdaterat nåt.. haah naedå skoja. men aa sen så frågar linda och lollo om jag ska hänga med och bowla. så vi åkte in och åt först, kina mat, jappjap. så himla gott :D!
sen så åker jag, lollo, linda och micke och bowlar, jag kom faktiskt 2a :o fick en strike :o WOOW!!!
sen blev det att dra sig hemåt, och nu sitter jag här, och vad jag ska göra nu behöver jag väl inte ens skriva.. det borde ni veta vid det här laget!! :D haha

Kommentarer
Postat av: MIMMI THA FAN

TA NÅTT GOTT O SE PÅ OC :D

2010-07-30 @ 12:12:38
Postat av: MIMMI THA FAN

ta ngt gott o se på oc =)

2010-07-30 @ 12:13:16
Postat av: evelina

HAHA, braaaa miimmiii :D:D

2010-07-30 @ 12:41:58
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0