And two strangers turning into dust

i torsdag på stan inhandla jag greys anatomy säsong 4, wuhu! :D
sen på kvällen va jag med hanna, malin och mimmi, sen senare var bara malin kvar och vi såg på ghostship, som malin förövrigt tyckte va jätte dålig :o haha
sen i fredags så va jag med mallan emme och frida och åt glass och sen cykla vi hem till mallan och körde kort, sen cykla vi ner och mötte mimmi vid konsum så cykla vi vidare till lillsjön för att grilla och bada med roos och andreas. det var kul.. bara att jag inte skulle doppa håret, men så blir man nerskvätt och i puttad med handduken IGEN! sen så drog vi hem till roos sen ner och körde basket haha och lite.. och idag då så jobba jag.. typ 60 grader i köket eller nåt, nästan så man kokar.. haha xd okej inte 60 grader.. överdrev lite men aa varmt äre i alla fall!
sen nu så är jag hemma och har precis gjort iordning mig och nu ska jag snart till tina med lollo och linda, eftersom hon fyller 25! :D
det va det så länge..

Kommentarer
Postat av: me

haha evert har du redan glömt att det var jag o inte hanna som var med o köpte glass ! xD jag drog ju din cykel ända hem till mig för att du åt på din jue! xD haha <3

2010-07-03 @ 23:52:48
Postat av: eve den slarvige

oj måste ha tänkt på hanna, skulle ju skriva dig HAHA.. klart jag inte glömmer det hahahha .. xD skrev ganska snabbt! :D<3 tack för att du drog min cykel, sa aldrig det tror jag HAHA :D:D<3

2010-07-04 @ 00:27:37
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0