A round broken in two

hopp, idag så skulle mamsen jag och danne till smultronstället, vi åkte dit och såg kön, asso ni skulle sett. fyyyy!
ae så vi gick och åt crêpes i stället (om det stavas så) xD borde jag veta som går i franska, men aa.
sen så aa, crêpsen va goda. sen så åkte vi och så kom mimmi på en snabb visit/visitit? sen drog hon och jag la mig i sängen och sov tills linda ringer och väcker mig :o haha så det blev att göra sig iordning sen åka till världens med linda och nåra från farmors och andra, det va trevligt! :D
men så fråga också tina om jag ville jobba imorn, jag bah hm okejdå! haha xD
så det blir att gå upp tidigt imorn :( jag som längtat efter mina sovmornar xd
och om ni ville veta så är min "just nu" favoritlåt: airplanes med Bob och hon från paramore.
.
och här, lite bilder från skansen! :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0