Yes I would die for you baby, but you won't do the same..

igår var det äntligen avslutning, var nära på att missa bussen.. men sprang lite hehe.. så jag hann! :D
så gick jag mimmi och malin till där vi skulle va och tog platser, sen var det dans och band som spela och sen var jag tvungen att gå till tandläkarn, så jag missa det bästa :(
men iaf hos tandläkarn bytte dem bågar och satte dit fjädrar typ, haha, och så ska jag ha gummisnoddar i käften också!! :o
och nu spänner det asmkt, så kan inte ens äta en macka!

efter skolavslutningen var vi ett gäng som gick på stan, så hitta jag en julklapp iaf, sen så åkte jag och tilda hem till mig, körde gitarrhjälte och singstar och såg på filmen salt! :D sen kom mimmi och malin med chips, dipp, morötter och gurka som vi skulle äta, men jag kunde inte äta något av det för att min tandställning spände så jäääävla mkt.. 
kommer ju inte kunna äta all goda julmat sen på julafton :(((

sen såg vi på the hitcher, sämsta filmen!! sen såg vi på john tucker must die, sen gick dem hem och jag gick och sov jappjapp
och nu så har jag vaknat, eller vakna för kanske 4 timmar sen men aja. haha
nu blir det att äta frulle, sen duscha sen leta kläder sen ringa mimmi och mallan, sen ikväll blir gymnasiefest, inte riktigt så tagg än, men hoppas jag blir det senare! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0