Where did I go wrong?

efter skolan igår, blev det att direkt åka hem till mimmi, vi städa, skotta och stekte lite för mjöliga pannkakor, haha :D sen så kom nåra fler och vi körde lite spel oh så kom det ytterligare nåra fler och vi hade det trevligt!
sen så åkte de flesta hem och roos, mattis, emma, kelsey, michelle, hanna, tilda, malin, mimmi, danny och jag sov kvar i mimmis rum, snacka om trångt.. jag fick inte mer än 15 centimeter att röra mig på och malin snodde min kudde och höll också på att putta ut mig ur sängen! haha, så jag vände mig om oh la huvudet vid fötterna, det blev väl liiiiiiite skönare iaf .. xD
sen så vakna vi upp och började städa och sen tog vi bussen och tåget hem, så kom jag hem gjorde burritos till mig och danne, sen nu sitter jag i soffan och kollar på tv och pluggar lite, sen efter att jag har pluggat ska jag sätta på greys anatomy och sova lite gott, tror jag.. kanske ta en burritos till om inte danne har ätit upp den :o
mammsen och pappsen är ju borta, så får njuta av den tid jag spenderar här nere i vardagsrummet.. haha :D

det var väl det än så länge!

ae nu kom danne och fråga om jag skulle hänga med till konsum, får väl göra det! haha

Kommentarer
Postat av: tungan

sen kom jag vid tio o gjorde din dag ! :D

2010-12-05 @ 22:07:45
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0