what should I do, how should I be, to be near you?

dagen började med att vakna vid typ 5, kunde inte somna om förens en timma senare, så vakna jag kl 8 igen, sen somna jag om och vakna typ halv 11, så duscha jag och gjorde iordning mig lite, sen drog vi bort mot farmor och åt lite julmat med släkten fick också träffa min 3 åriga kusin, vilket jag sällan får. så jävla sööt är han haha!!

sen blev det att dra sig hemåt och nu ligger jag i sängen lyssnar på musik och väntar på bättre tider!

och imorn är det 9 månader sen du lämnade oss, min underbara farfar,
känns som det var igår jag satt och höll din hand och önskade att allt kunde vara som vanligt igen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0