wuhuu,

Har du:
Någon som förstår dig? det hoppas jag!
Någon som du saknar? farfar, och emmeluutta
Någon som du hatar? mjoo
Vem kramade dig senast? mammsen
Vem pussade dig senast? katten kanske
Vem ringde dig senast? mammsen
Vem ringde du senast? emma pemma!!
Vem var hemma hos dig senast? mimmi, kellan, malin, emme, roos, andreas, danny och patte!
Vem var du hemma hos senast? farmor
Har du några kärleksproblem? njaa
Har du pratat med någon idag? aa, sitter och pratar med mina små birrar just nu
Har du gråtit idag? nae kl är ju så pass lite, så kanske kommer lite senare, aedå
Har du skrattat idag? JAAA

Jag:
Är singel? yeyeees
Svär ofta? eehehe, kanske
Sjunger i duschen? haha jaappp
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? haha, nje men jag vet en annan som skulle kunna, KEELLAN
Skrattar åt dina egna skämt? haha alltid, kan inte berätta skämt, för jag skrattar alltid innan jag berättat färdigt
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? ja, det tror jag allt

Har du:
piercingar? öronen?
Syskon? en bror och två systrar
Jobb? sommarjobb?
För många vänner? kan man ha det?
Rymt hemifrån? vågade aldrig, feg liten tjej var/ är jag
Färgat håret? ojojojoj, förra året fyfan va jag slösa pengar på det... inte okej!
Bra självförtroende? njae
Sagt "jag älskar dig" till någon? japp
Varit kär? yees
Gjort något olagligt? haha aa
Somnat i skolan? aaaallltid
Brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? haha nae
Sett en fallande stjärna och önskat? aa
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? mm
En hemlighet som ingen annan vet? hm, aa det har jag nog
Sovit en hel dag? nae, men nästan
Somnat gråtande? japp

Hånglat med två personer eller mer på en kväll? haha kanske det, nae men aa de har ja
Blivit generad inför folk? haha aa
Varit kär i någon utan att säga det till personen? jaappp
Ätit musslor? nej, usch fy
Varit på en festival? jaooo
Haft ett förhållande i under en månad? haha aa, för längelänge sedan
Färgat ditt hår svart? nästan svart


Vad: 
Längtar du till mest just nu? tills jag åker utomlands
Ska du göra i helgen? fira bror min och sen fiesta och sen slöa
Har du för kläder på dig? strumpbyxor, jeans shorts och ett linne och allt de andra
Gjorde du igår? jag var i skolan en timma, sen åt jag på gu va gott med emma, mimmi, kellan, mathilda och cornelia
Ska du göra i sommar? jobba :( sen åka utomlands hoppas jag
Åt du senast? en chokladboll (min frulle)
Har du för mobil? vet inte vad den heter, men sony ericsson är det iaf .. haha
Vad köpte du senast? mat
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? ööh, blivit asrädd och sen vet jag inte, svimmat?


Vem/vilka:
Slog du senast? roos var det säkert!! hehe
Fick du sms från senast? emmmaaa
Skulle du kunna göra allt för? de närmaste
Var du med senast av det motsatta könet? patte och andreas och danny och roos, tsm med kellan, malin, mimmi och emme.
Vet mest om dig? malin och mimmi?
Sov du tillsammans med senast? mallan!!

Allmänt:
Har du pussat en groda? neje, blää
Kan du hjula? JAAA, absolut!!
Biter du på naglarna? nix
Är du EMO? nae, men emma är ;)
Vad skulle du göra om du vann en miljon? åh, ALLT nästan
Skulle du kunna hoppa fallskärm? jaaa
Har du sjungit inför publik? nae?
Är du hungrig? lite
Är du blyg? aa lite tror jag nog

Kommentarer
Postat av: tungan

Jag måste säga att jag gillar dessa frågor mest!! HAHA : Hånglat med två personer eller mer på en kväll? haha kanske det, nae men aa de har ja

Blivit generad inför folk? haha aa

2010-12-14 @ 15:00:40
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/
Postat av: emma

taaaaaaack(a):D

2010-12-14 @ 19:41:56
URL: http://emmaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0