Turn it inside out so I can see the part of you that's drifting over me

åkte upp till mallan, så visste vi inte vad vi skulle göra så vi åkte ner till konsum och köpte lite chips och dipp och cola som vi åt medans vi såg på bring it on, såå bra film. jag vill också vara en cheerleader... haha ser så himla kul ut att hoppa runt och så xd
sen så dansa vi lite till filmen, jappjapp och spela in gjorde vi också, sen så körde vi kort med störsa kortleken och sen när hon skulle följa mig en bit hem så kom mallan på att vi kunde ta snowracern(?) ner för backarna, haha såååååå jävla kul, fast trodde jag skulle dö och "jag kissar på mig" sa jag ett antal ggr. haha xD aee men det va kul, gick och småfnittra hela vägen hem sen, sen väl hemma la jag mig och sov fast gucci hade tagit min sovplats, så kände mig jättetaskig när jag var tvungen att flytta på henne haha.
och så idag ska jag nog va med malin och tilda och mimmi? ikväll iaf! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0