someone new

idag hade jag ju sovmorgon till kvart över 12, stressade till bussen, och hann med den på grund av att den va sen, annars skulle jag aldrig ha hunnit. sen mötte jag mimmi och vi gick till skolan för att ha historia, så funkade inte internet så vi fick gå hem så sa han "den som inte lämnar in den här uppgiften senast på måndag halshugger jag" haha xD trevlig prick de där!

så då åkte vi hem så tog jag nåt att äta kolla på tv och va inne lite på datan, sen fick jag stjuss till bussen igen där jag mötte mimmi än en gång för att åka in till gu va gott och äta med kellan, emma, mathilda och cornelia, det va mysigt och treeeevligt!

sen gick vi en stund på stan, sen kom mamsen och hämta mig och hemma tog jag en dusch och har läst ganska mkt nu.

asso boken får mig att få massa konstiga, skumma känslor, den är bra men endå skum.. ae jag vet inte. 

men alla fall trött på personer som säger att de ska höra av sig, men inte gör det. 

det va allt för mig idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0