So raise your glass if you are wrong in all the right ways

ojojoj nu blire att skriva snabbt, har typ 3 min på mig, hohoho

men alla fall i söndags så gjorde jag ingenting tills fem då mimmi kom och vi klippte ihop kellans och mimmis och min musikvideo haha! sen så körde vi gitarrhjälte sen blev det lite deppsnack och vi gick och mötte malin och prata ut och lät tårarna rinna lite, sen gick vi hem till mig och prata lite, sen så försvann malin hem och jag och mimmi la oss och sov, sen på måndagen åkte vi in till stan och jag och mimmi hitta de perfekta jeansen och så hitta jag lite till, efter stan åkte vi hem till mimmi och fixa oss, sen så for vi iväg till mathilda där det va en massa andra tjejer, astrevligt var det, vi åt god mat, prata och körde julklappsleken, jag fick ett spel, typ fingerfotboll hah :D sen 400 sugrör hahah! :D
sen så åkte jag och mimmi hem, sen idag så har jag inte gjort ett ända dugg, sen vid kl 5 så duscha jag och gjorde iordning mig, ska till mallan alldeles strax! :D

haha och juste, skulle göra potatismos nu, eller mamma gör det nu men alla fall, jag trodde det tog kanske 10 min att göra det.. hehe trodde man bara behövde mosa potatis och sen lixom krydda lite, men man var ju tvungen att koka dem också?!?! så det blev att ringa mallan och säga att det skulle ta lite längre tid heheh :D

sååååå nu måste jag dra, TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0