Right, right, turn off the lights we gonna lose our minds tonight

igår blev det att göra sig iordning då, sen kom hanna till mig och vi hade sällskap till bussen, var längesen nästan 3 år sen hon stod och väntade innanför dörren på att vi skulle ha sällskap till skolan :O
men alla fall sen vid bussen var mimmi, emme och malllan. bussen var ju såklart sen, men bästa tilda var ju redan i stan och bad snällt chauffören till blacka vänta på oss hahah :D 
sen kom vi hem till mimmi, lyssna på bra musik, prata, kolla på tv och åt pizza gjorde vi, diskutera lite olika konstigheter gjorde vi också. sen gick vi alla förutom mimmi till bussen, så var den lite sen och samma chaufför som innan var det också haha, men alla fall så sa han att han hoppades på att vi skulle hinna med tåget iaf, men tåget skulle ju också vara sent så då skulle vi missa åbybussen hem, så då gick tilda snällt och fråga chauffören om han kunde ringa 430 och be den vänta på oss hahah . och det kunde den, så var tåget senare än väntat så åbybussen stod och väntade på oss iaf 20 min hehe pinsamt. sen hade jag sällskap med hanna hem också sen hemma så la jag mig i sängen och sov. 

idag då, så vakna jag tidigt, men somna om till 1 typ med lilla gucci bredvid mig, asso hon är ju så jävla söt så jag dööör, vill bara käka upp henne!! men iaf sen så ringer mimmi vid 3 och säger att hon ska komma hem till mig, och jag sitter fortfarande pyjamas och inte har jag käkat frulle eller gått upp ur sängen heller, så det blev lite snabba puckar där. sen kom hon och vi kolla på tv och körde gitarrhjälte, sen kom mattis, gurra och roos, sen även tilda, malin och emme, vi kolla på never back down, prata och körde guitarhero och hade det astrevligt JAPP!!!!! sen drog alla förutom tildutt, vi körde då lite fingerfotboll, hon vann.. men jag gjorde inte mitt bästa hehheheheh

sen drog hon med och jag satte mig här och nu sitter jag fortfarande här och TAGGAR ASMKT TILLS IMOOOORN!!!!! :D:D:D:D:D


kände att denna fina bild får stå för dagen!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0