Mina förhoppningar dom väcktes för att sen raseras

sådär ja, nu har jag precis duschat, ska bara äta frulle, borsta tänderna och packa sen drar jag mig upp till malin för att göra mig iordning, sen vidare till patte, sen mot björn! 

juste hosta hela natten och är förskyld så kommer pappa och säger att jag ska vara hemma, MEN NEJ! absolut inte. var sjuk förrförra nyår, hade inte varit sjuk på hela året och typiskt nog blev jag det på nyår. satt hemma med typ 40 graders feber, kunde inte sova eller kolla på tv eller äta för att jag hade så ont i hela kroppen och fick ont i huvudet bara jag rörde på mig. så det fanns inte mkt att göra! 

aldrig igen!! 

och eftersom jag inte kommer vara hemma förens imorn nån gång så kan jag ju säga gott nytt år redan nu. 
så aa GOTT NYTT ÅR!

hoppas på ett bättre år än det här. fyller ju 18 oh grejer så det ser ljust ut!

förra nyår, haha fin dubbelhaka! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0