men du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig

länge sen uppdatering
men aa iaf, på onsdagen hade jag sovmorgon, började kvart över tolv.. hade en kort hotelllektion, sen gick jag på staden med mimmi en stund, sen blev det att åka hem och läsa och sova lite. sen i torsdags så hade vi svenska redovisning och efter det lite hotell sen gick jag på stan med mimmi lite sen så käka vi på paus med malin och emmeee ocksååå! :D
sen blev det hem oh sova
och ajuste på stan på HM kom det fram en liten kort kvinna och bad mig pröva en mössa åt henne, jag bah "eeh njaaa" så kolla hon på mig så sa mimmi "aa håret blir ju elektriskt" hon bah.. "okejokej" så gick hon, hahahha

iaf idag så hade vi lite sovmorgon, sen åkte vi direkt till vildmarkshotellet med klassen och hade det asmysigt, bada och basta oh så. sen fick vi god lunch och efterrätt! :D
efter det blev det att åka till skolan för att hämta min dataladdare som jag glömde i skolan igår haha.

sen gick jag och mimmi på stan ännu en gång, sen blev det att åka hem, tog en powernap, sen så kom mimmi och vi laga varm smörgåstårta så kom malin, emme, kellan, andreas, patrik och roos som vi bjöd lite av maten på! :D
vi kolla lite idol, körde lite gitarrhjälte och åt.. sen kasta vi varandra i snön.. så jag och mallan kom hem genomsura, okej kanske överdrev lite men ääsch.  nu ligger hon här brevid mig oh sover medans jag sitter här och lyssnar på deppmusik..

aaae uuuusch va arg jag ääääär!!!!

Kommentarer
Postat av: Kellan

Evan var inte arg, de kommer alltid att finnas idioter! <3

2010-12-11 @ 14:27:43
URL: http://kelseyjuarez.blogg.se/
Postat av: eveliiiiinaaaa

jag vet :((( <3

2010-12-11 @ 16:58:59
URL: http://evelinaahenriksson.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej hörrö, varför arg? Vad har jag missat?:(

2010-12-13 @ 23:45:54
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0