It's time to let it go...

kul lördag känner jag, enda sen malin gick hem som var vid kl 4 typ, så har jag suttit och väntat på att klockan ska bli mycket och att jag ska bli trött och somna och vakna upp imorgon.

och om jag hade läst dem här 6 timmarna hade jag nog läst ut min bok nu, men jag, lata jag, läser 10 sidor somnar, vaknar sätter mig vid datan. GÖR INGENTING... läser ytterligare 10 sidor sen somnar jag, sen så åt jag tacos, som för första gången i hela mitt liv inte va gott. konstig dag. sen sitter jag vid datan och gör fortfarande ingenting, sen läser jag 10 sidor till och somnar och nu har jag vaknat igen och alltså läst 30 sidor sammanlagt. inte bra..

men nu ska jag se om jag orkar fortsätta läsa, imorn blir det kanske att åka oh hälsa på farmor, sen läsa sen vänta på att det ska bli måndag eller nåt

ae skum helg, haha

Kommentarer
Postat av: emma

som du skrev på min blogg: SKUMDUM HELG! :O

2010-12-12 @ 03:34:15
URL: http://emmaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0