It takes a long time to look like you just woke up

efter en lång stund vid datan tänkte jag gå ner och kolla på tv med mamma och pappa, jag sätter på mig myskläder, tar med julmusten och lite godis ner till soffan. sen sätter jag mig asskönt! sen så plingar det på dörren, så springer jag upp så är mimmi där! så då blev det istället att sitta och prata med henne ett tag, sen körde vi gitarrhjälte, TREVLIGT!! :D
blev jag på bättre humör än vad jag var innan, tur att man har så bra bästa vänner!!

kommer nog ta bort den här bilden snart, när jag inser att den är ful haha.. 
prata med mimmi om det förut, att bilder kan se ganska bra ut, sen efter ett tag inser man att dem är fula. till exempel massa bilder man blivit taggad på på facebook, bah men aa den sparar vi taggen på, sen efter nåra dar bah, aee fy fan va ful. *tar bort taggen*

hehe tog bort bilden, men här får ni två andra med lilla gosiga gucci




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0