I would jump in front of a train for you

det blev en liten fin musikvideo med kellan och mimmsan igår, klädde ut oss till killar, assoo aa. kan ju inte direkt påstå att jag blev så vacker.. man skulle nog faktiskt kunna tro att jag var en kille... mimmi och kellan gjorde ju också ett bra jobb! :D
sen så somna vi till bridget jones och sedan gick vi oh la oss.. så vakna vi och käka lite frulle oh lite.
sen åkte dem hem och jag tog en dusch sen kolla jag lite på greys anatomy och så somna jag i soffan, och efter det var det dhw på tvn.
och jag hade tänkt att jag skulle läsa åtminstone 100 sidor i boken idag, men hur många har jag läst då? inte en enda sida!!!
oh nu sitter jag oh lyssnar på musik och vill läsa, men orkar inte xd



Kommentarer
Postat av: emma

you know i'd do anything for yooooooooooooooooooou

2010-12-08 @ 14:24:05
URL: http://emmaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0