I feel so broken up and I give up, I just want to tell you so you know.

dagen började med att gå upp vid halv 7, astrött för att ge danne sin present och säga grattis, sen la jag mig i sängen och sov till halv 9. så skulle jag ta en buss kvart över 9, så glömmer jag ett papper hemma när jag är påväg mot bussen så jag springer tillbaka sen går mot bussen igen då jag ser den åka förbi!!!!
så går jag snabbare och ser att bussen står kvar och att alla inte gått in i den än, så är jag två meter ifrån så åker bussen....
sen ser jag att det fortfarande står nåra kvar vid busshållsplatsen, så ser jag becca och frågar om det kommer nån mer buss, och det gjorde det som tur va!! trodde att jag skulle behövt vänta till kvart över 10 bussen! :O
men nej

sen kom jag till skolan, diskutera lite hotell med lola i 20 min sen åkte jag hem igen, la mig i sängen och sov. sen tog jag nåt att äta och kolla lite på tv. och nu kollar jag på the last song!

ajuste fick skolkatalogen också, fyfan va dålig kvalite och sååå ful den va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0