Go ahead and say goodbye I'll be alright

var endå ganska pigg även fast jag bara sov 4 timmar typ, så blev det att åka och kolla på innebandyturnering som vår lärare sa var obligatoriskt, men när vi kom dit tog dem inte ens närvaro så jag mimmi och malin drog till stan och käka sallad och gick runt lite, sen kom emmelutta också så gick vi en stund till på stan, sen satte vi oss på mackedonalds och prata lite. efter det så åkte jag och emme hem till henne, vi körde "hur fan visste du det?" och hahaha aa fick en fråga av emme som löd nåt sånt här: "hur många minuter blinkar vi sammanlagt?" och så svara jag typ en halv minut, och emme bara nae 25 minuter, och så kommer jag, "ajuste man sover ju också!!!" 
HAHA .. även fast dem skulle räkna med att sova, så skulle det ju bli liiiiite mer än 25 minuter kanske.. hehe

alla fall, kunde svara på ovanligt många frågor faktiskt! :D
sen efter det så fick jag tillåtelse av emme att sova  40 minuter hahha, sen efter det kolla vi på tv så kom malin och gjorde oss sällskap! :D
sen kom mamma och hämta mig, så kom jag hem och tog nåt att äta och kolla på greys anatomy, jättesorgligt avsnitt.. fyfyfy :((

och nu sitter jag här, aaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0