Gave you all I had and you tossed it in the trash

efter skolan på tisdagen så drog jag och mimmi oss mot staden och mimmi halkar ur spårvagnen och jag står och asgaaaaarvar.. haha ae fy va kul det va!! xD

så kolla vi på jack and jones efter present till danne, men hitta inget så det blev att åka hem igen!
så kom jag hem läste lite i boken sen gjorde jag väl inte så mkt mer. jooo sov i soffan gjorde jag ett tag också, sen vi kl 1 på natten blev jag hungrig för jag kom på att jag bara hade ätit en chokladboll och en halvpotatis på HEELA dan så jag tog några mackor och kolla på greys anatomy, sen sov jag!

gårdagen bestod av hm, ajuste sovmorgon till kvart över tolv så hade vi hotell, då vi i 2 timmar blev utskällda av våran mentor som säger att det är två lärare som inte står ut med våran klass och massa, att dem mår dåligt utav att ha oss.. hahah, men så kan det va. dem måste överdriva liiiiite tkr jag! ;D jag pratar lixom aldrig på lektionerna.
hah, sen efter skolan så åkte jag och mimmi till stan, och så tog vi farväl av lille kellan som är i uuusa nu :(:(:(
aaavensjuk, JAPP! plopp, center, mars, twix

sen så fika vi med malin, tilda och becca! :D aaaasmysigt!! sen gick vi lite på staden, sen åkte vi buss hem då mattis även hänka på! så då prata vi lite!

sen kom jag hem så läste jag ut min bok, WOOOOOAAAH.. så jääääävla skönt. sen vet jag inte vad jag gjorde, satt vid datan typ!

OCH SÅ IDAG! :D
började med svenska, gjorde min bokrecension, sen hade vi hotell, ringde till våra praktikplatser, aa det va det.
sen efter skolan gick emma, mimmi och jag på stan en stund sen så mötte jag mamma så gick vi runt oh kolla på present till danne, hitta lite.. så kolla jag också på julklappar till mig själv! sen så kom vi hem så åt jag GRILLSPETT!!!!!! oh sen duscha jag sen nu har jag pluggat lite hotell! :D

och danne fyller ju år imorn så då blir det att fira honom, sen så vet jag inte vad jag ska göra, kanske ha tjejkväll, vem vet! :D oh skola i en halvtimme också förresten.. haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0