Forgive, sounds good. Forget, I'm not sure I could.

dagen började med att jag försov mig.. sprang och väckte mamma oh pappa.. sprang oh borsta tänderna, sprang och leta efter kläder, sprang ut till bilen, hoppa av vid bussen och åkte till skolan tsm med malin och mimmi. i skolan hade vi svenska, sen hotell, efter skolan gick jag mimmi och emma och sola, sen körde vi aerobics.. och nu är jag hemma och har huvudvärk.. blä!
och nu borde jag egentligen plugga, men eftersom jag endå inte kommer göra det så kan jag lika gärna börja med listan! :D

Presentera mig själv.

okej, jag heter Evelina Viktoria Henriksson OCH vet inte hur mitt mellannamn stavas.. antingen med C eller K. men jag tror faktiskt det stavas med K. iaf jag är 17 och om 99 dagar 18 år. jag bor i ett ganska stort hus med min underbara familj, som består utav mig, mamma, pappa och min lillebror daniel. förut bodde också mina bästa systrar linda och louise här också varannan helg, men båda är just nu i spanien och jobbar. jag är alltid glad och skrattar nog lite för mkt, jag har inget tålamod alls och tror alltid att det värsta ska hända. jag skäms av saker väääääldigt lätt, bara jag kanske snubblar till så skäms jag över det hur länge som helst och jag blir lätt irriterad och beroende av saker och ting. mest av serier. jag älskar katter och har två sånna knäppisar som springer runt i huset. jag hatar att städa, gör det endast om det verkligen behövs! jag skjuter upp ALLT som går att skjuta upp till sista sekund. jag blir lätt trött och somnar till alla filmer, spelar ingen roll om det är skräck eller en riktigt spännande film. jag kan inte somna utan att tvn är på eller något annat ljud hörs i bakrunden typ musik, för att jag hatar tystnaden. jag hatar mörker, men endå på något sätt gillar jag det. det är så spännande och så mysigt men endå så läskigt. som sagt jag tror alltid att det värsta kommer hända, t.ex. om mamma inte skulle komma hem när hon sagt så tror jag att hon har krockat och dött eller något! jag har väldigt dåligt självförtroende och vet inte hur jag ska göra för att bättra det. jag har assvårt för att ta emot komplimanger och har väldigt svårt för att ge komplimanger, så ni, mina vänner, även fast jag inte säger att ni är jättesöta och snälla och underbara så tkr jag det!
det bästa jag vet är att veta att man inte har något att göra t.ex. läxor och så, så tar man bort sminket sätter på sig myskläder tar något gott och kryper ner i en nybäddad säng och ser på någon serie tills man somnar, det finns heller inget bättre än mat, jag förstår inte hur jag inte är smällfet så mkt som jag äter, fast nu tränar jag iofs på friskis och svettis så nu får jag äta onyttigt. haha
jag har två bästa vänner och det är malin och mimmi, vet inte vad jag skulle göra utan dem!
jag går hotelllinjen på john bauer och planerar INTE att bli något inom hotell när jag blir stor. förut tänkte jag läsa vidare till jurist, men det känns ganska jobbigt att plugga i 7 år till efter gymnasiet då åker jag hellre utomlands och jobbar på gatan eller nåt.
jaha det var väl lite om mig haha, vet inte vad mer man kan skriva men det få räcka! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0