..

igår så kom mimmi och malin till mig så gjorde vi iordning oss sedan drog vi till hanna för förfest, treeevligt!
sen drog vi vidare till deja vu, inte alls lika trevligt, inte värt 100 kr iaf.

sen så kom jag hem vid tre då, så vakna jag astidigt idag, gjorde inget. stirra på klockan typ. 
sen så kolla jag lite på greys anatomy, sen så följde jag med mamma till maxi för att inhandla de sista julklapparna. sen åt vi lite julmat, och nu ska jag pynta granen och slå in klapparna

tiden går ju asfort, känns inte som det är julafton redan imorn.
och jag har inte lust att göra nånting, vet inte vad jag ska göra för att må bättre...

det va väl det.

Kommentarer
Postat av: emma

men eve dåå :(<3

2010-12-23 @ 23:12:49
URL: http://emmaavictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0