don't look back in anger

baaara för att kelsey tydligen sa att det va min ide att hon skulle göra den här listan så får väl jag också ta och göra den eftersom hon tjatar på mig så mycket!! :o står inte ut med hennes tjat om att jag ska göra den här listan, så det är baraaa drf jag gör den, så ni vet! :D

Dag 1 – Presentera mig själv.

Dag 2 - Min första kyss

Dag 3 - Vad är kärlek.

Dag 4 – Mina rädslor.

Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig.

Dag 6 – Min första fylla

Dag 7 – Min bästa vän.

Dag 8 – Ett pinsamt minne

Dag 9 – Min första kärlek.

Dag 10 – Det här saknar jag.

Dag 11 – Mina syskon.

Dag 12 – Förstört något för att betala mindre

Dag 13 – De här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk

Dag 14 – En sak jag ska göra innan jag blir 30

Dag 15 – Mina drömmar.

Dag 16 – Det här är jag beroende utav.

Dag 17 – Mitt favoritminne.

Dag 18 – Det sjukaste jag gjort

Dag 19 - Min absoluta favoritlåt

Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.

Dag 21 – Det här får mig att gråta.

Dag 22 – Det här stör mig.

Dag 23 – Något olagligt jag gjort

Dag 24 – Det gulligaste jag gjort


jag tänker inte skriva om alla dem här sakerna,.. men det kommer väl upp nåt nån gång :D jappjapp


Kommentarer
Postat av: hanna

Okej, några grejer du måste prioritera i bloggen - Min första fylla

Ett pinsamt minne

Förstört något för att betala mindre

De här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk

Det här är jag beroende utav.

Det sjukaste jag gjort

Det här stör mig och...

Något olagligt jag gjort



Det var det, helTOKIGT hörrö

2010-12-04 @ 13:53:42
URL: http://omoraliskharmoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0