Don't ask any questions and don't try to understand

åååh så sorglig the last song va då, fyy :(:(
efter filmen i fredas så fira vi danne lite så fika vi lite, sen fick jag stjuss hem till malin så kom emme också!! :D
vi körde spel och kolla på mission impossible 2, sen så fick mallan följa mig en bit hem för en gångs skull. brukar ju alltid be mamma komma och hämta mig hehe :D
sen så i lördags så vakna jag låg i sängen tills gästerna kom så fira vi danne igen, åt burritos och lite fika, sen så gjorde jag mig iordning och drog till konsum för att möta emma, sen gick vi in på konsum och köpte läsk och jag skulle fylla på mitt busskort också så säger jag:
"hej jag skulle vilja fylla på det här med 100 kr också" så råkar jag ge henne mitt bankkort.. hahaha
kul kul, sen traska vi vidare upp mot mimmi för förfest så kom det massa fler, sen så gick vi vidare till lokalfesten i torshag, det var trevligt där, efter festen blev det att ta bussen två hållplaster sen gå till mimmi och hämta väskan sen hem till mig för att sova, hos mig sov också malin, emma och pattelito! :D

sen på morgonen blev det burritos till frukost, sen så gick emma och patte hem, så stanna malin ett tag, så gjorde jag mig iordning för att vi skulle få gäster IGEN haha xD så fick jag stå och rulla köttebullar med mammsen! :D
sen så åt vi oh så, sen sov jag middag, sen enda sen jag vakna så har jag gjort historiauppgiften som jag precis blev färdig med!! INGA LÄXOR KVAR, WHU! :D

oh så lite bilder! sen tagga för att gå upp om 4 och en halvtimme!! :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, en gammal klasskompis till mig där mitt bland allt folk! xd

Bra att veta liksom (y) xd

2010-12-20 @ 12:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0