yesterday is over, its a different day

igår var det typ aktivitetsdag med alla hotell&restaurang elever..  det va lite kul, mitt, mimmis och malins lag vann förstås! :D sen åkte jag och mimmi hem till mig, jag sov och hon kolla på ronja rövardotter, sen kom malin. vi kolla lite på tv sen åkte vi till mimmi i blacka och sov över där. mysigt mysigt!! :D
och i natt åkte lollo till sicilien? tror det stavas så.. haha alla fall för att jobba sen ska hon till gran canaria och jobba, lite avundsjuk! men får åka och hälsa på henne nån gång, tror man fick typ familjerabatt eller nåt? haha vad vet jag? :D
sen idag så vakna vi malin åkte till skolan och jag och mimmi åkte till stan lite senare och åt, sen åkte vi hem till mig och försökte sola lite.. men tror inte att det blev nån större skillnad eftersom vi bara låg där i typ 20 minuter :D
och så är det några som håller på och byta alla våra fönster, och i mitt rum står sängen för fönstret lite så jag kan inte sova där förrens dem är färdiga, så det blir att sova i soffan i natt, haha! :D
och imorn ska vi bara till skolan för att hämta datan, sen slutar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0