mjamjamjamjau mjamjamjamjau.. malin .. duvet! :D

sådär nu kände jag för att skriva ett litet inlägg bara för att, eller inte bara för att.. men eh eh aa därför jag vill typ! :D
usch nu kom en dålig låt på spotify, vet INTE varför jag har den där.. varje gång den kommer bah, AAHH så byter man .. men man tar aldrig bort den :o knäppt.. bara därför ska jag göra det nu!
.
done, done and done!
iaf, idag har vi alla 11 tjejer i hotellklassen haft typ samarbetsövningar för att lära känna varandra. känner redan nu att klassen kommer bli bra!
har redan planerat en massa. imorn ska vi fota massa till ett kollage? och sen fika och så!
efter skolan blev det stan med mimmi, handla present till linda, hehehe lite i sista sekund :D och om du, linda läser det här så var det AS svårt att hitta nåt skaru veta! :D
sen åkte jag och mimmi hem till mimmi sen till mig och spela gitarrhjälte och åt typ, sen åkte hon hem för en timma sen kanske så hoppa jag in i duschen OCH nu skaaaa jag, (trumvirvel) se oc och äta nåt gott. asso helt sjukt att jag inte blir tjock! :D
menmen .. och ingen rolig bild hade jag heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0