somewhere only we know.

tänkte skriva imorse men hann inte riktigt, så det fick bli nu haha.
i lördags städa jag lite sen kom majmi, vi gjorde lite mat och spela buzz, sen i söndags jobba jag efter det så blev det att dra sig till hanna och äta väääldigt god mat sen prata vi väl lite sen så drog jag hem och sov och så måndagen så jobba jag med och efter det gjorde jag mig iordning sen åkte jag till konsum köpa lite godsaker sen vidare till roos där andreas också va.. vi gjorde väl inget speciellt sen kom malin och jennifer så såg vi på en as äckligt jäkla snuskig film som handlade om ett psyk som gjorde en mänsklig tusenfoting. får spy känslor bara jag tänker på det, dumma roos :(
sen efter den filmen så körde vi lite fifa turnering, och jag vann såklart.... inte!
sen traska jag och malin hem, kom väl hem vid tre, satte på oc sen somna jag. och så idag då, åkte jag och mallan in till stan och kolla lite och fika, HAHA sen när vi skulle köpa fikat så stod vi vid kassan så jag bara : "kan man beställa fanta och festis här?" och malin börja skratta åt mig :o men aa för det första varför sa jag beställa och inte köpa, sen varför skulle jag inte kunna köpa det där och för det tredje så var det inte festis utan mer xD men alla fall jag hitta en liten väska och andra saker man behöver. sen åkte vi hem till mallan sen hem till mig och såg på all about steve och just my luck, och nu kom jag precis hem från att ha följt malin en bit!
och imorn äre gocart som gäller :D
.
det gick inte så bra att skriva korta inlägg, men men
bild från förra onsdagen, ser ju skapligt ful men glad ut xD
kommer väl lite mer bilder från onsdagen när lollo har laddat ner dem på datan :D:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0