look what you've done to me

haha jaha, i fredags blev det först skolan, vi fika oh så, asmysigt :D
sen blev det stan med mimmi.. sen blev det att dra sig hemåt för att fira linda med nåra, det va askul sen följde jag med till krogen och hoppades på att få komma in oooooooch det gjorde jag!!! :D
där hände massa roliga saker, sen kom jag hem vid fyra kanske, och så upp dan där på vid 8 för att jobba. men det gick bra haha! :D sen på kvällen fira vi linda med släkten sen åkte jag mimmi, malin och emme till roos där mattis också va, där körde vi fifa och lite, haha :D
och den här dagen började med att jag råkade ställa klockan på 7 igår fast jag skulle upp vid 8 för att hinna en buss 9.13 till kolmården... nu vart det konstigt?.. eller aa iaf.. så piper klockan vid 7, jag stänger av alarmet för att sova en timma till, försover mig till 9.. hoppar upp ur sängen tar på mig kläder springer till bussen.. hinner inte fixa iordningen mig nånting. hahahah.. sen väl vid bussstation så kommer ingen buss på 10 min.. så jag kollar i busstidstabbellen och märker att den bussen jag skulle åka med inte går på söndagar så jag springer hem, är hemma vid 5 i halv tio.. ser att det går en buss vid halv 10 från centrum in till stan sen till kolmården så det blev att cykla fortare än fortast till den bussen, som jag då hann med som tur va .. haha! vilken jävla morgon.. men aa det är inte slut än!,
jag jobba i typ 2 timmar för att det va så lungt så jag åkte hem vid kvart i 2, så åkte jag och mamma och danne till först mediamarkt sen till onoff där jag köper en ny mobil som jag så gärna vill starta på vägen hem så jag ska sätta in minneskortet i mobilen och rätt som det va råka jag stoppa in det där simkortet ska va :O:O::O:O:O hur fan gjorde jag det.. jag trodde jag skulle dö och att mobilen skulle gå sönder!.. så pappa satt och försökte få ut det i en 45 min, och som tur va fick vi det!! blev ÖVERLYCKLIG!!!!!! sen åt vi sen nu har jag precis städat färdigt mitt rum! :D
.
hjälp vilken dag det har varit haha ! :D
men aa nu ska jag göra det vanliga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0