left here, broken.

aa iaf gocarten i onsdags va kul.. eheee aa kom sist med typ en minut.
om dem fick tiden 44 sek på ett varv fick jag 1.59, HAHA.
jag körde förresten med mimmi, malin, gurra, roos och andreas. alla utom jag och malin körde en till gång. jag tänkte inte betala 140 kr för att förlora igen hehe..
sen efter det blev det att åka hem.. vänta på bussen i kanske en timma för att andreas hade kollat fel xd
men vi kom hem iaf så åt jag grillspett och spela heroes, så himla kul, typ år sen jag körde det :D
sen i torsdags jobba jag efter det möttes jag tilda och malin på åbykrog så åt vi där, sen gick vi en promenad sen hem till mig och spela lite kort, men tilda den lille åkte hem innan.. haha
och så idag då jobba jag, sen efter det kom linda så åkte vi genom safari parken innan vi åkte hem, så himla många söta djurungar så det inte va sant.. hade inte med kameran men får åka igenom där nån mer gång, det är ju trots allt gratis :D
och nu ska jag duscha sen kööööra lite heroes sen vet jag inte :D jojo, boka biljetterna till grönalund ska jag också göra :) !!
.
HAHA nyss prata lollo med sin mamma, så fråga hon "är det småbarn där?"
lollo: "nae, det är eve som sjunger"
.
sen hahaha nu precis kom micke, lollos kompis så säger lollo " aa, du kan ta av dig och går ner.... .... skorna alltså"
och här är lite bilder som jag fick från lollos hårddisk haha
.
Från lollos 23 års firande
.
från när vi bowla, HAHAHAHA
.
från tinas 25 års fest
.
och så när jag lollo och danne åt på åbykrog. luktar mig lite under armen där, ser jag xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0